WIJZIGING DOORGEVEN

TELEFOON 030 – 688 37 00

Voor hulp bij het vergelijken of afsluiten van verzekeringen zijn onze medewerkers bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.

Rechtstreekse telefoonnummers:

Afdeling Schade:
030-2192098

Afdeling Offerte:
030-2192094

Afdeling financiën:
030-2192095

SCHADE MELDEN

Heeft u een schade, dan kunt u deze online melden of bel met onze medewerkers van de schadeafdeling op telefoonnummer 030-2192098.

Schadeformulieren

ADRES

Bezoekadres

Alleen op afspraak

Swammerdamweg 8
3401 MP IJsselstein
Postadres
Postbus 63
3400 AB IJsselstein

HEEFT U EEN VRAAG?

Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen. Daar treft u de antwoorden aan op de meest gestelde vragen.

DOWNLOADS

Klik hier voor verschillende downloads zoals aanvraagformulieren.

KLACHT MELDEN

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die de klacht zal behandelen. Als de klacht door Diks verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost dan kunt u desgewenst nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Proces verzekering vergelijken:

Verzekering vergelijken

Een autoverzekering vergelijken is zo gebeurd. We stellen u een aantal vragen. Na het invullen van de vragen ziet u goedkoopste verzekeringen. Heeft u hulp nodig? Dan zitten we voor u klaar via 030 688 37 00 of stuur ons een e-mail.

Verzekering aanvragen

De juiste verzekering gevonden? Dan kunt u deze heel gemakkelijk online afsluiten. Houd de meldcode bij de hand. Verder stellen we u nog vragen over uw verzekeringsverleden. In de meeste gevallen heeft u direct dekking.

Polis ontvangen

Bij de meeste verzekeraars ontvangt u binnen 1 werkdag de polis digitaal en de groene kaart per post.

Premie betaling

Diks verzekeringen is tussenpersoon voor verschillende verzekeraars. Bij de meeste verzekeringen zal de verzekeringsmaatschappij bij u de premie incasseren. Over het algemeen is bij maand-of kwartaalbetaling automatische incasso verplicht. Bij halfjaar-of jaarbetaling is betaling via accept-giro over overboeking mogelijk.

Betalingstermijn

Indien u uw nota niet op tijd heeft voldaan zal de verzekeringsmaatschappij dit per brief kenbaar maken. Indien bekend proberen wij u hiervan ook per e-mail en/of sms-bericht van op de hoogte te stellen.

Betaling tijdelijke autoverzekering

De premie voor de tijdelijke autoverzekering incasseren wij zelf. U kan die premie betalen via Ideal of Paypal.

Vraag of probleem? Neem vrijblijvend contact met ons op!