
Bijzonder voertuig
Voertuig te zwaar, te snel, te hoge nieuwwaarde? Geen probleem!
WIJZIGING DOORGEVEN
TELEFOON 030 – 688 37 00
Voor hulp bij het vergelijken of afsluiten van verzekeringen zijn onze medewerkers bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.
Rechtstreekse telefoonnummers:
Afdeling Schade:
030-2192098
Afdeling Offerte:
030-2192094
Afdeling financiën:
030-2192095
SCHADE MELDEN
Heeft u een schade, dan kunt u deze online melden of bel met onze medewerkers van de schadeafdeling op telefoonnummer 030-2192098.
Schadeformulieren
ADRES
Bezoekadres
Alleen op afspraak
HEEFT U EEN VRAAG?
Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen. Daar treft u de antwoorden aan op de meest gestelde vragen.
DOWNLOADS
Klik hier voor verschillende downloads zoals aanvraagformulieren.
KLACHT MELDEN
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Dan kunt u een klacht bij ons indienen door het klachtenformulier in te vullen. Uw klacht wordt dan direct toegewezen aan een medewerker die de klacht zal behandelen. Als de klacht door Diks verzekeringen niet naar uw tevredenheid wordt opgelost dan kunt u desgewenst nog terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).
Verzekering vergelijken
Een autoverzekering vergelijken is zo gebeurd. We stellen u een aantal vragen. Na het invullen van de vragen ziet u goedkoopste verzekeringen. Heeft u hulp nodig? Dan zitten we voor u klaar via 030 688 37 00 of stuur ons een e-mail.
Verzekering aanvragen
De juiste verzekering gevonden? Dan kunt u deze heel gemakkelijk online afsluiten. Houd de meldcode bij de hand. Verder stellen we u nog vragen over uw verzekeringsverleden. In de meeste gevallen heeft u direct dekking.
Polis ontvangen
Bij de meeste verzekeraars ontvangt u binnen 1 werkdag de polis digitaal en de groene kaart per post.
Diks verzekeringen is tussenpersoon voor verschillende verzekeraars. Bij de meeste verzekeringen zal de verzekeringsmaatschappij bij u de premie incasseren. Over het algemeen is bij maand-of kwartaalbetaling automatische incasso verplicht. Bij halfjaar-of jaarbetaling is betaling via accept-giro over overboeking mogelijk.
Indien u uw nota niet op tijd heeft voldaan zal de verzekeringsmaatschappij dit per brief kenbaar maken. Indien bekend proberen wij u hiervan ook per e-mail en/of sms-bericht van op de hoogte te stellen.
De premie voor de tijdelijke autoverzekering incasseren wij zelf. U kan die premie betalen via Ideal of Paypal.
Voertuig te zwaar, te snel, te hoge nieuwwaarde? Geen probleem!
Geweigerd in verband met uw leeftijd. Wij hebben wel mogelijkheden.
Verzekering opgezegd in verband met fraude? Vraag hier een verzekering aan.
Dit is de zogenaamde “zwarte lijst” van verzekeraars. Wij helpen u wel.
Strafrechtelijk veroordeeld? Dan hebben wij wel mogelijkheden.
Rijontzegging voor een dag, week of maanden? Verzekering is mogelijk.
Ook wanneer u te vaak een schade heeft gehad kunnen wij u accepteren.
Een keer te laat met betalen van de premie? Bij ons geen probleem.
Vraag of probleem? Neem vrijblijvend contact met ons op!